JR. ART DIRECTOR, VAN CONCEPT TOT DESIGN.

Apple Bandit merk activatie

Activatie, Campagne, concept, Identiteit

Brief: bedenk een activatie voor het merk Apple Bandit gericht op de plukperiode in het najaar.

Inzicht: Apple Bandit is een cider, een drankje wat vooral wordt geassocieerd met de zomer. Een mooi moment voor Apple Bandit om als enige cider het najaar te claimen! De nazomer kent nog genoeg zwoele momenten om van te kunnen genieten. Vandaar ons concept idee: Pluk de nazomer! Een knipoog naar de oogstperiode (appels plukken).

 

Concept tekst:

De oogsttijd gaat beginnen!

De zomer is bijna voorbij maar de lekkerste tijd van het jaar moet nog komen. De nazomer. Iedereen is weer hard aan het werk en de dagen worden korter maar het lekkere weer blijft nog wel een tijdje. Iedereen wil de laatste zonnestralen nog meepakken voordat de herfst begint. Met cider gaan we de nazomer ownen want naast de laatste lekkere dagen is het oogsttijd. En dat betekent Cider!

Pluk de nazomer!